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Social marketing : theoretical and practical perspectives

edited by Marvin E. Goldberg, Martin Fishbein, Susan E. Middlestadt. -- Lawrence Erlbaum Associates, 1997. -- (Advertising and consumer psychology). <BY00083014>
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No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 上ケ原BM図書 380.1:3296 0002353324 0件
No. 0001
巻号
配架場所 上ケ原BM図書
請求記号 380.1:3296
資料ID 0002353324
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Social marketing : theoretical and practical perspectives / edited by Marvin E. Goldberg, Martin Fishbein, Susan E. Middlestadt
出版事項 Mahwah, N.J. : Lawrence Erlbaum Associates , 1997
形態 xv, 457 p. : ill. ; 24 cm
シリーズ名等 Advertising and consumer psychology <BY02012816>//a
巻号情報
ISBN 0805824995
注記 Papers presented at the Role of Advertising in Social Marketing Conference held in Atlanta, Ga., May 17-19, 1995
注記 Includes bibliographical references and indexes
NCID BA31481279
本文言語 英語
著者標目 Goldberg, Marvin E. <AU00160819>
著者標目 Fishbein, Martin, 1936- <AU00030689>
著者標目 Middlestadt, Susan E. <>
著者標目 Role of Advertising in Social Marketing Conference (1995 : Atlanta, Ga.) <>
分類標目 LCC:HF5415.122
分類標目 DC21:658.8
件名標目等 Social marketing