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Understanding customers

Chris Rice. -- 2nd ed. -- Butterworth-Heinemann, 1997. -- (The Marketing series . Student). <BY00082566>
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No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 上ケ原BM図書 380.1:3295 0002353290 0件
No. 0001
巻号
配架場所 上ケ原BM図書
請求記号 380.1:3295
資料ID 0002353290
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Understanding customers / Chris Rice
版次 2nd ed
出版事項 Oxford : Butterworth-Heinemann , 1997
形態 vi, 312 p. : ill. ; 24 cm
シリーズ名等 The Marketing series <BY02002084> . Student//a
巻号情報
ISBN 0750623225
注記 First published as: Consumer behaviour, 1993
注記 "Published on behalf of the Chartered Institute of Marketing" -- t.p
注記 Includes bibliographical references (p. [307]-308) and index
NCID BA31157645
本文言語 英語
著者標目 Rice, Chris <AU00146984>
著者標目 Chartered Institute of Marketing <AU00135250>