関西学院大学図書館

From reader to reading teacher : issues and strategies for second language classrooms

Jo Ann Aebersold, Mary Lee Field. -- :pbk.. -- Cambridge University Press, 1997. -- (Cambridge language education / series editor, Jack C. Richards). <BY00082490>
このページのURL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 法学部資料室 407:514 0002161222 0件
No. 0001
巻号
配架場所 法学部資料室
請求記号 407:514
資料ID 0002161222
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 From reader to reading teacher : issues and strategies for second language classrooms / Jo Ann Aebersold, Mary Lee Field
出版事項 Cambridge ; New York : Cambridge University Press , 1997
形態 xii, 263 p. : ill. ; 24 cm
シリーズ名等 Cambridge language education / series editor, Jack C. Richards <BY02012744>//a
巻号情報
巻次等 :pbk.
ISBN 0521497051
巻号情報
ISBN 052149785X
注記 Includes bibliographical references (p. 251-260) and index
NCID BA31101899
本文言語 英語
著者標目 *Aebersold, Jo Ann <>
著者標目 Field, Mary Lee <>
分類標目 LCC:P53.75
分類標目 DC20:418/.4
件名標目等 Language and languages -- Study and teaching
件名標目等 Reading