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Harvesting minds : how TV commercials control kids

Roy F. Fox ; foreword by George Gerbner. -- Praeger, 1996. <BY00375654>
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No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 上ケ原2F図書 301.2:2563 0002935625 0件
No. 0001
巻号
配架場所 上ケ原2F図書
請求記号 301.2:2563
資料ID 0002935625
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Harvesting minds : how TV commercials control kids / Roy F. Fox ; foreword by George Gerbner
出版事項 Westport, Conn. : Praeger , 1996
形態 xx, 210 p. : ill. ; 24 cm
巻号情報
ISBN 0275952037
注記 Includes bibliographical references (p. [197]-202) and index
NCID BA30009518
本文言語 英語
著者標目 *Fox, Roy F. <AU00162502>
分類標目 LCC:LB1044.8
分類標目 DC20:305.23/083
件名標目等 Commercialism in schools -- United States
件名標目等 Television advertising and children -- United States
件名標目等 Television in education -- United States