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The service profit chain : how leading companies link profit and growth to loyalty, satisfaction, and value

James L. Heskett, W. Earl Sasser, Jr., Leonard A. Schlesinger. -- Free Press, c1997. <BY00081005>
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No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 上ケ原BM図書 380.1:3321 0002361061 0件
No. 0001
巻号
配架場所 上ケ原BM図書
請求記号 380.1:3321
資料ID 0002361061
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 The service profit chain : how leading companies link profit and growth to loyalty, satisfaction, and value / James L. Heskett, W. Earl Sasser, Jr., Leonard A. Schlesinger
出版事項 New York : Free Press , c1997
形態 xvii, 301 p. ; 25 cm
巻号情報
ISBN 0684832569
注記 Includes bibliographical references and index
NCID BA29896861
著者標目 *Heskett, James L. <AU00006964>
著者標目 Sasser, W. Earl <AU00109365>
著者標目 Schlesinger, Leonard A. <AU00059266>
分類標目 LCC:HF5415.5
分類標目 DC21:658.8/12
件名標目等 Customer services
件名標目等 Customer satisfaction
件名標目等 Employee loyalty
件名標目等 Industrial productivity