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Marketing modernisms : self-promotion, canonization, rereading

Kevin J.H. Dettmar and Stephen Watt, editors. -- cloth, paper. -- University of Michigan Press, 1996. <BY00080591>
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No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 上ケ原B1図書 810.9:1154 0002063667 0件
No. 0001
巻号
配架場所 上ケ原B1図書
請求記号 810.9:1154
資料ID 0002063667
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Marketing modernisms : self-promotion, canonization, rereading / Kevin J.H. Dettmar and Stephen Watt, editors
出版事項 Ann Arbor : University of Michigan Press , 1996
形態 x, 374 p. : ill. ; 23 cm
巻号情報
巻次等 cloth
ISBN 0472096419
巻号情報
巻次等 paper
ISBN 0472066412
注記 Includes index
NCID BA29625911
本文言語 英語
著者標目 Dettmar, Kevin J. H., 1958- <>
著者標目 Watt, Stephen <>
分類標目 LCC:PS228.M63
分類標目 DC20:810.9/0052
件名標目等 American literature -- 20th century -- History and criticism
件名標目等 Modernism (Literature) -- United States
件名標目等 English literature -- 20th century -- History and criticism
件名標目等 Authors and publishers -- History -- 20th century
件名標目等 Literature publishing -- History -- 20th century