関西学院大学図書館

Interactive marketing : how to use integrated offer-driven advertising, database marketing and sales promotion to create maximum action

Martin Williams. -- : hb, : hb. -- Prentice Hall, c1994. -- (Competitive edge management series). <BY00324784>
このページのURL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 上ケ原BM図書 380.1:3231 0002315497 0件
No. 0001
巻号
配架場所 上ケ原BM図書
請求記号 380.1:3231
資料ID 0002315497
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Interactive marketing : how to use integrated offer-driven advertising, database marketing and sales promotion to create maximum action / Martin Williams
出版事項 Sydney ; New York : Prentice Hall , c1994
形態 xli, 463 p. : ill. ; 25 cm
シリーズ名等 Competitive edge management series <BY02013701>//a
巻号情報
巻次等 : hb
ISBN 0724810943
巻号情報
巻次等 : hb
ISBN 0132135620
注記 Includes bibliographical references and index
NCID BA28916963
本文言語 英語
著者標目 *Williams, Martin, 1948- <AU00163458>
分類標目 マーケティング NDC9:675
分類標目 LCC:HF5415.1264
分類標目 DC20:658.8
件名標目等 Interactive marketing