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An integrated model of interpurchase time, brand choice and purchase quantity

Sunil Gupta. -- UMI Dissertation Information Service, c1987. <BY03769079>
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No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 上ケ原館外書庫図書 380.1:656C:132 0097366322 0件
No. 0001
巻号
配架場所 上ケ原館外書庫図書
請求記号 380.1:656C:132
資料ID 0097366322
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 An integrated model of interpurchase time, brand choice and purchase quantity / Sunil Gupta
出版事項 Ann Arbor, Mich. : UMI Dissertation Information Service , c1987
形態 188 p. ; 22 cm
注記 Bibliography: p. 166-176
注記 Thesis (Ph.D.)--Columbia University, 1987
注記 Photocopy
NCID BA28494851
本文言語 英語
著者標目 Gupta, Sunil <>