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The measurement of advertising effects : a study of representative commodities showing public familiarity with names and brands

by George Burton Hotchkiss and Richard B. Franken. -- Harper, 1927. <BY00196223>
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No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 上ケ原館外書庫図書 380.3:H83.2 0090808486 0件
No. 0001
巻号
配架場所 上ケ原館外書庫図書
請求記号 380.3:H83.2
資料ID 0090808486
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 The measurement of advertising effects : a study of representative commodities showing public familiarity with names and brands / by George Burton Hotchkiss and Richard B. Franken
出版事項 New York : Harper , 1927
形態 xvi, 248 p. ; 24 cm
注記 記述は遡及データによる
NCID BA27804920
本文言語 英語
著者標目 Hotchkiss, George Burton, 1884-1953 <AU00241838>
著者標目 Franken, Richard B. <>