関西学院大学図書館

Teacher cognition in language teaching : beliefs, decision-making, and classroom practice

Devon Woods. -- : hc, : pb. -- Cambridge University Press, 1996. -- (The Cambridge applied linguistics series / series editors, Michael H. Long and Jack C. Richards). <BY00075656>
このページのURL:

所蔵一覧 1件~2件(全2件)

No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 三田4F図書 407:475 0001943323 0件
0002 上ケ原3F図書 407:475 0028175669 0件
No. 0001
巻号
配架場所 三田4F図書
請求記号 407:475
資料ID 0001943323
状態
返却予定日
予約 0件
No. 0002
巻号
配架場所 上ケ原3F図書
請求記号 407:475
資料ID 0028175669
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Teacher cognition in language teaching : beliefs, decision-making, and classroom practice / Devon Woods
出版事項 Cambridge [England] ; New York : Cambridge University Press , 1996
形態 xii, 316 p. ; 24 cm
シリーズ名等 The Cambridge applied linguistics series / series editors, Michael H. Long and Jack C. Richards <BY02005240>//a
巻号情報
巻次等 : hc
ISBN 0521497000
巻号情報
巻次等 : pb
ISBN 0521497884
注記 Includes bibliographical references ( p. 300-310) and author and subject indexes ( p. 311-316)
NCID BA27780130
本文言語 英語
著者標目 *Woods, Devon <AU00155722>
分類標目 LCC:P53
分類標目 DC20:418.007
件名標目等 Language and languages -- Study and teaching
件名標目等 Language teachers -- Psychology
件名標目等 Curriculum planning