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The new science of marketing : state of the art tools for anticipating and tracking the market forces that will shape your company's future

Vithala R. Rao and Joel H. Steckel. -- Irwin, c1995. <BY00075033>
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No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 上ケ原BM図書 380.1:2646 0001796655 0件
No. 0001
巻号
配架場所 上ケ原BM図書
請求記号 380.1:2646
資料ID 0001796655
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 The new science of marketing : state of the art tools for anticipating and tracking the market forces that will shape your company's future / Vithala R. Rao and Joel H. Steckel
出版事項 Chicago : Irwin , c1995
形態 xi, 350 p. : ill. ; 24 cm
巻号情報
ISBN 1557385394
NCID BA27580594
本文言語 英語
著者標目 *Rao, Vithala R. <>
著者標目 Steckel, Joel H. <>
分類標目 DC20:658.8