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From concept to customer : the practical guide to integrated product and process development, and business process reengineering

Jack B. ReVelle, Normand L. Frigon, Harry K. Jackson. -- Van Nostrand Reinhold, c1995. <BY00074995>
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No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 上ケ原BM図書 380.28:871 0001796481 0件
No. 0001
巻号
配架場所 上ケ原BM図書
請求記号 380.28:871
資料ID 0001796481
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 From concept to customer : the practical guide to integrated product and process development, and business process reengineering / Jack B. ReVelle, Normand L. Frigon, Harry K. Jackson
出版事項 New York : Van Nostrand Reinhold , c1995
形態 xiii, 464 p. : ill. ; 24 cm
巻号情報
ISBN 0442018924
注記 Includes bibliographical references (p. 437-442) and index
NCID BA27572938
本文言語 英語
著者標目 *ReVelle, Jack B. <>
著者標目 Frigon, Normand L. <>
著者標目 Jackson, Harry K. <>
分類標目 LCC:HD30
分類標目 DC20:658.5/75
件名標目等 Industrial management
件名標目等 Product management
件名標目等 Quality of products
件名標目等 Consumer satisfaction