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Interactive marketing : the future present

Edward Forrest, Richard Mizerski, editors. -- NTC Business Books. <BY00074355>
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No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 上ケ原BM図書 380.1:2945:259 0001980507 0件
No. 0001
巻号
配架場所 上ケ原BM図書
請求記号 380.1:2945:259
資料ID 0001980507
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Interactive marketing : the future present / Edward Forrest, Richard Mizerski, editors
出版事項 Lincolnwood, IL : NTC Business Books
出版事項 Chicago, IL : American Marketing Association , c1996
形態 xxiii, 390 p. : ill. ; 25 cm
巻号情報
ISBN 0844234265
注記 Includes bibliographical references and index
NCID BA27397419
本文言語 英語
著者標目 Forrest, Edward <AU00155558>
著者標目 Mizerski, Richard <>
著者標目 American Marketing Association <AU00054261>
分類標目 LCC:HF5415.1264
分類標目 DC20:658.8/4
件名標目等 Interactive marketing