関西学院大学図書館

Business marketing : an interaction and network perspective

edited by Kristian Möller and David Wilson. -- Kluwer Academic Publishers, c1995. <BY00073842>
このページのURL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 上ケ原BM図書 380.1:2732 0001740554 0件
No. 0001
巻号
配架場所 上ケ原BM図書
請求記号 380.1:2732
資料ID 0001740554
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Business marketing : an interaction and network perspective / edited by Kristian Möller and David Wilson
出版事項 Boston : Kluwer Academic Publishers , c1995
形態 xvii, 635 p. : ill. ; 25 cm
巻号情報
ISBN 0792395042
注記 Includes bibliographical references and index
NCID BA27233896
本文言語 英語
著者標目 Möller, Kristian, 1948- <>
著者標目 Wilson, David T. <>
分類標目 LCC:HF5415.1263
分類標目 DC20:658.8
件名標目等 Industrial marketing
件名標目等 Industrial marketing -- Management
件名標目等 Strategic alliances (Business)