関西学院大学図書館

Understanding curriculum : an introduction to the study of historical and contemporary curriculum discourses

William F. Pinar ... [et al.]. -- Peter Lang, c1995. -- (Counterpoints : studies in the postmodern theory of education ; vol. 17). <BY03854177>
このページのURL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 上ケ原館外書庫図書 375:185 0004134151 0件
No. 0001
巻号
配架場所 上ケ原館外書庫図書
請求記号 375:185
資料ID 0004134151
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Understanding curriculum : an introduction to the study of historical and contemporary curriculum discourses / William F. Pinar ... [et al.]
出版事項 New York : Peter Lang , c1995
形態 xviii, 1143 p. ; 23 cm
シリーズ名等 Counterpoints : studies in the postmodern theory of education <BY00362002> vol. 17//a
巻号情報
ISBN 0820426016
注記 Includes bibliographical references (p. [869]-1034) and indexes
NCID BA26560831
本文言語 英語
著者標目 Pinar, William <AU00261243>
分類標目 LCC:LB1570
分類標目 DC20:375/.00973
件名標目等 Education -- United States -- Curricula
件名標目等 Curriculum planning -- United States