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Customer satisfaction measurement and management : using the voice of the customer
by Earl Naumann, Kathleen Giel. -- Thomson Executive Press, c1995. <BY00070942>
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10件
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No.
巻号
配架場所
請求記号
資料ID
状態
返却予定日
予約
0001
上ケ原館外書庫図書
380.1:2627
0001636455
0件
No.
0001
巻号
配架場所
上ケ原館外書庫図書
請求記号
380.1:2627
資料ID
0001636455
状態
返却予定日
予約
0件
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書誌詳細
標題および責任表示
Customer satisfaction measurement and management : using the voice of the customer / by Earl Naumann, Kathleen Giel
出版事項
Cincinnati, Ohio : Thomson Executive Press , c1995
形態
xix, 457 p. : ill. ; 24 cm. + 1 computer disk (3 1/2in.)
巻号情報
ISBN
0538844396
注記
Includes index
注記
Computer disk (demo) in pocket
NCID
BA26276678
本文言語
英語
著者標目
*Naumann, Earl, 1946- <AU00152545>
著者標目
Giel, Kathleen, 1953- <AU00152546>
分類標目
LCC:HF5415.5
分類標目
DC20:658.8/12
件名標目等
Consumer satisfaction -- Evalution
件名標目等
Customer services -- Management
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