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Customer satisfaction measurement and management : using the voice of the customer

by Earl Naumann, Kathleen Giel. -- Thomson Executive Press, c1995. <BY00070942>
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No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 上ケ原館外書庫図書 380.1:2627 0001636455 0件
No. 0001
巻号
配架場所 上ケ原館外書庫図書
請求記号 380.1:2627
資料ID 0001636455
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Customer satisfaction measurement and management : using the voice of the customer / by Earl Naumann, Kathleen Giel
出版事項 Cincinnati, Ohio : Thomson Executive Press , c1995
形態 xix, 457 p. : ill. ; 24 cm. + 1 computer disk (3 1/2in.)
巻号情報
ISBN 0538844396
注記 Includes index
注記 Computer disk (demo) in pocket
NCID BA26276678
本文言語 英語
著者標目 *Naumann, Earl, 1946- <AU00152545>
著者標目 Giel, Kathleen, 1953- <AU00152546>
分類標目 LCC:HF5415.5
分類標目 DC20:658.8/12
件名標目等 Consumer satisfaction -- Evalution
件名標目等 Customer services -- Management