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Ethical decision making in marketing

Lawrence B. Chonko. -- : cloth, : paper. -- SAGE Publications, c1995. -- (Sage series in business ethics ; 1). <BY00070414>
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No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 上ケ原BM図書 380.1:2783 0001780741 0件
No. 0001
巻号
配架場所 上ケ原BM図書
請求記号 380.1:2783
資料ID 0001780741
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Ethical decision making in marketing / Lawrence B. Chonko
出版事項 Thousand Oaks : SAGE Publications , c1995
形態 xi, 315 p. : ill. ; 24 cm
シリーズ名等 Sage series in business ethics <BY02014360> 1//a
巻号情報
巻次等 : cloth
ISBN 0803955456
巻号情報
巻次等 : paper
ISBN 0803955464
注記 Includes bibliographical references (p. 291-303) and indexes
NCID BA26091708
本文言語 英語
著者標目 *Chonko, Lawrence B. <AU00102571>
分類標目 マーケティング NDC9:675
分類標目 LCC:HF5415.135
分類標目 DC20:658.8/02
件名標目等 Marketing -- Decision making -- Moral and ethical aspects