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No customer - no business : the true value of ABCM

Robin Bellis-Jones and Nick Develin. -- Institute of Chartered Accountants in England and Wales, c1995. -- (Accountancy books). <BY00069421>
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No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 上ケ原2F図書 380.29:1419 0001584366 0件
No. 0001
巻号
配架場所 上ケ原2F図書
請求記号 380.29:1419
資料ID 0001584366
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 No customer - no business : the true value of ABCM / Robin Bellis-Jones and Nick Develin
出版事項 London : Institute of Chartered Accountants in England and Wales , c1995
形態 viii, 141 p. : ill. ; 21 cm
シリーズ名等 Accountancy books <BY02012259>//a
巻号情報
ISBN 1853555290
注記 Bibliography: p. 137-141
NCID BA25778739
本文言語 英語
著者標目 Bellis-Jones, Robin <AU00142833>
著者標目 Develin, Nick <AU00142835>