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DAGMAR, defining advertising goals for measured advertising results

Solomon Dutka. -- 2nd ed. -- NTC Business Books. <BY00069279>
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No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 上ケ原BM図書 380.3:790 0001693787 0件
No. 0001
巻号
配架場所 上ケ原BM図書
請求記号 380.3:790
資料ID 0001693787
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 DAGMAR, defining advertising goals for measured advertising results / Solomon Dutka
版次 2nd ed
出版事項 Lincolnwood, Ill. : NTC Business Books
出版事項 New York : ANA , c1995
形態 xii, 129 p. : ill. ; 24 cm
巻号情報
ISBN 0844234222
注記 "First edition by Russell Colley."
注記 At head of title: Association of National Advertisers
注記 Rev. ed. of: Defining advertising goals for measured advertising results / Russell Colley. 1st ed. 1961
NCID BA25711738
著者標目 *Dutka, Solomon, 1923- <AU00151401>
著者標目 Colley, Russell H. <AU00119862>
著者標目 Association of National Advertisers <AU00119863>
分類標目 LCC:HF5823
分類標目 DC20:659.1/1
件名標目等 Advertising
件名標目等 Advertising -- Evaluation