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Marketing communications : frameworks, theories, and applications

Chris Fill. -- Prentice Hall, 1995. <BY00068528>
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No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 上ケ原BM図書 380.1:2681 0001723741 0件
No. 0001
巻号
配架場所 上ケ原BM図書
請求記号 380.1:2681
資料ID 0001723741
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Marketing communications : frameworks, theories, and applications / Chris Fill
出版事項 London ; New York : Prentice Hall , 1995
形態 xx, 515 p. : ill. ; 24 cm
巻号情報
ISBN 0131509624
注記 Includes bibliographical references and indexes
NCID BA2536019X
本文言語 英語
著者標目 *Fill, Chris <AU00150722>
分類標目 LCC:HF5415.123
分類標目 DC20:658.8
件名標目等 Communication in marketing
件名標目等 Marketing channels
件名標目等 Sales promotion