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Customer loyalty : how to earn it, how to keep it
Jill Griffin. -- Lexington Books, c1995. <BY00068460>
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10件
20件
50件
100件
No.
巻号
配架場所
請求記号
資料ID
状態
返却予定日
予約
0001
上ケ原BM図書
380.1:2575
0001589050
0件
No.
0001
巻号
配架場所
上ケ原BM図書
請求記号
380.1:2575
資料ID
0001589050
状態
返却予定日
予約
0件
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書誌詳細
標題および責任表示
Customer loyalty : how to earn it, how to keep it / Jill Griffin
出版事項
New York ; Tokyo : Lexington Books , c1995
形態
viii, 242 p. : ill. ; 25 cm
巻号情報
ISBN
002912977X
注記
Includes bibliographical references (p. 229-235) and indexes
NCID
BA25323921
本文言語
英語
著者標目
*Griffin, Jill <AU00152186>
分類標目
マーケティング NDC9:675.2
分類標目
LCC:HF5415.5
分類標目
DC20:658.8/12
件名標目等
Consumer satisfaction
件名標目等
Customer services
件名標目等
Customer relations
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*Griffin, Jill
マーケティング NDC9:675.2
LCC:HF5415.5
DC20:658.8/12
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