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Customer loyalty : how to earn it, how to keep it

Jill Griffin. -- Lexington Books, c1995. <BY00068460>
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No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 上ケ原BM図書 380.1:2575 0001589050 0件
No. 0001
巻号
配架場所 上ケ原BM図書
請求記号 380.1:2575
資料ID 0001589050
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Customer loyalty : how to earn it, how to keep it / Jill Griffin
出版事項 New York ; Tokyo : Lexington Books , c1995
形態 viii, 242 p. : ill. ; 25 cm
巻号情報
ISBN 002912977X
注記 Includes bibliographical references (p. 229-235) and indexes
NCID BA25323921
本文言語 英語
著者標目 *Griffin, Jill <AU00152186>
分類標目 マーケティング NDC9:675.2
分類標目 LCC:HF5415.5
分類標目 DC20:658.8/12
件名標目等 Consumer satisfaction
件名標目等 Customer services
件名標目等 Customer relations