関西学院大学図書館

The power of industrial brands : an effective route to competitive advantage

Paul Hague and Peter Jackson. -- McGraw-Hill, c1994. -- (McGraw-Hill marketing for professionals). <BY00066445>
このページのURL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 上ケ原BM図書 380.1:2866 0001881655 0件
No. 0001
巻号
配架場所 上ケ原BM図書
請求記号 380.1:2866
資料ID 0001881655
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 The power of industrial brands : an effective route to competitive advantage / Paul Hague and Peter Jackson
出版事項 London ; New York : McGraw-Hill , c1994
形態 xiii, 178 p. : ill. ; 23 cm
シリーズ名等 McGraw-Hill marketing for professionals <BY02011795>//a
巻号情報
ISBN 007707839X
注記 Includes bibliographical references (p. [173]-174) and index
NCID BA24606782
本文言語 英語
著者標目 *Hague, Paul N. <AU00139825>
著者標目 Jackson, Peter, 1942- <AU00149022>
分類標目 LCC:HF5415.1263
分類標目 DC20:658.8/343
件名標目等 Industrial marketing -- Management
件名標目等 Brand name products -- Marketing
件名標目等 Product management