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Managing customer value : creating quality and service that customers can see

Bradley T. Gale with Robert Chapman Wood. -- Free Press. <BY00064401>
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No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 上ケ原BM図書 380.1:2593 0001608181 0件
No. 0001
巻号
配架場所 上ケ原BM図書
請求記号 380.1:2593
資料ID 0001608181
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Managing customer value : creating quality and service that customers can see / Bradley T. Gale with Robert Chapman Wood
出版事項 New York : Free Press
出版事項 Toronto : Maxwell Macmillan Canada
出版事項 New York : Maxwell Macmillan International , c1994
形態 xxii, 424 p. : ill. ; 25 cm
巻号情報
ISBN 0029110459
注記 Includes bibliographical references (p. 407-416) and indexes
NCID BA23855500
本文言語 英語
著者標目 *Gale, Bradley T. <AU00053948>
著者標目 Wood, Robert Chapman <AU00147867>
分類標目 LCC:HF5415.157
分類標目 DC20:658.8/12
件名標目等 Quality of products -- Evaluation
件名標目等 Consumer satisfaction -- Evaluation
件名標目等 Marketing -- Management