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Managing customer value : creating quality and service that customers can see
Bradley T. Gale with Robert Chapman Wood. -- Free Press. <BY00064401>
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Managing customer value : creating quality and service that customers can see
Bradley T. Gale with Robert Chapman Wood. -- Free Press. <BY00064401>
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10件
20件
50件
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No.
巻号
配架場所
請求記号
資料ID
状態
返却予定日
予約
0001
上ケ原BM図書
380.1:2593
0001608181
0件
No.
0001
巻号
配架場所
上ケ原BM図書
請求記号
380.1:2593
資料ID
0001608181
状態
返却予定日
予約
0件
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書誌詳細
標題および責任表示
Managing customer value : creating quality and service that customers can see / Bradley T. Gale with Robert Chapman Wood
出版事項
New York : Free Press
出版事項
Toronto : Maxwell Macmillan Canada
出版事項
New York : Maxwell Macmillan International , c1994
形態
xxii, 424 p. : ill. ; 25 cm
巻号情報
ISBN
0029110459
注記
Includes bibliographical references (p. 407-416) and indexes
NCID
BA23855500
本文言語
英語
著者標目
*Gale, Bradley T. <AU00053948>
著者標目
Wood, Robert Chapman <AU00147867>
分類標目
LCC:HF5415.157
分類標目
DC20:658.8/12
件名標目等
Quality of products -- Evaluation
件名標目等
Consumer satisfaction -- Evaluation
件名標目等
Marketing -- Management
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