関西学院大学図書館

Quality assurance in marketing : setting action standards for better results

Keith Sparling. -- McGraw-Hill, c1994. -- (McGraw-Hill marketing for professionals). <BY00064109>
このページのURL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 上ケ原BM図書 380.1:2437 0001372259 0件
No. 0001
巻号
配架場所 上ケ原BM図書
請求記号 380.1:2437
資料ID 0001372259
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Quality assurance in marketing : setting action standards for better results / Keith Sparling
出版事項 London ; New York : McGraw-Hill , c1994
形態 xiv, 375 p. : ill. ; 24 cm
シリーズ名等 McGraw-Hill marketing for professionals <BY02011795>//a
巻号情報
ISBN 0077078764
注記 Includes index
NCID BA23738835
本文言語 英語
著者標目 *Sparling, Keith <>
分類標目 LCC:HF5415.122
分類標目 DC20:658.8/02
件名標目等 Marketing -- Quality control
件名標目等 Quality assurance