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Audiencemaking : how the media create the audience

editors, James S. Ettema and D. Charles Whitney. -- : cl, : pb. -- Sage Publications, c1994. -- (Sage annual reviews of communication research ; v. 22). <BY03446442>
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No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 : pb 上ケ原BM図書 301.2:3837 0004666426 0件
No. 0001
巻号 : pb
配架場所 上ケ原BM図書
請求記号 301.2:3837
資料ID 0004666426
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Audiencemaking : how the media create the audience / editors, James S. Ettema and D. Charles Whitney
出版事項 Thousand Oaks, CA : Sage Publications , c1994
形態 242 p. ; 23 cm
シリーズ名等 Sage annual reviews of communication research <BY02000738> v. 22//a
巻号情報
巻次等 : cl
ISBN 0803946252
巻号情報
巻次等 : pb
ISBN 0803946260
注記 Includes bibliographical references and index
NCID BA23699835
本文言語 英語
著者標目 Ettema, James S. <AU00345373>
著者標目 Whitney, D. Charles (David Charles), 1946- <AU00080906>
分類標目 社会学 NDC9:361.453
分類標目 LCC:P96.A83
分類標目 DC20:302.23
件名標目等 Mass media -- Audiences
件名標目等 Mass media -- Economic aspects