関西学院大学図書館

Marketing strategies for services : globalization, client-orientation, deregulation

edited by M.M. Kostecki. -- Pergamon Press, 1994. <BY00063199>
このページのURL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 上ケ原BM図書 380.1:2440 0001372218 0件
No. 0001
巻号
配架場所 上ケ原BM図書
請求記号 380.1:2440
資料ID 0001372218
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Marketing strategies for services : globalization, client-orientation, deregulation / edited by M.M. Kostecki
出版事項 Oxford [England] ; New York : Pergamon Press , 1994
形態 xix, 250 p. : ill. ; 24 cm
巻号情報
ISBN 0080423892
注記 Includes bibliographical references (p. 229-243) and indexes
NCID BA23432584
本文言語 英語
著者標目 Kostecki, M. M. <AU00045786>
分類標目 LCC:HD9980.5
分類標目 DC20:658.8
件名標目等 Service industries -- Marketing -- Case studies
件名標目等 Professions -- Marketing -- Case studies