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Research traditions in marketing

edited by Gilles Laurent, Gary L. Lilien, Bernard Pras. -- : acid-free paper. -- Kluwer Academic Publishers, c1994. -- (International series in quantitative marketing). <BY00063067>
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No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 上ケ原BM図書 380.1:2462 0001484179 0件
No. 0001
巻号
配架場所 上ケ原BM図書
請求記号 380.1:2462
資料ID 0001484179
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Research traditions in marketing / edited by Gilles Laurent, Gary L. Lilien, Bernard Pras
出版事項 Boston : Kluwer Academic Publishers , c1994
形態 xxii, 442 p. : ill. ; 24 cm
シリーズ名等 International series in quantitative marketing <BY02007039>//a
巻号情報
巻次等 : acid-free paper
ISBN 0792393880
注記 Papers based on contributions to the conference that marked the 20th Anniversary of the European Institute for Advanced Studies in Management
注記 Includes bibliographical references
NCID BA23391308
本文言語 英語
著者標目 Laurent, Gilles <AU00145967>
著者標目 Lilien, Gary L., 1946- <AU00051244>
著者標目 Pras, Bernard <AU00075741>
著者標目 European Institute for Advanced Studies in Management <AU00042545>
分類標目 LCC:HF5415.2
分類標目 DC20:658.8/3
件名標目等 Marketing research -- Congresses
件名標目等 Marketing research -- Europe -- Congresses
件名標目等 Marketing research -- United States -- Congresses