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Place promotion : the use of publicity and marketing to sell towns and regions

edited by John R. Gold, Stephen V. Ward. -- John Wiley & Sons, c1994. <BY00062044>
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No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 上ケ原BM図書 301.3:1648 0001723543 0件
No. 0001
巻号
配架場所 上ケ原BM図書
請求記号 301.3:1648
資料ID 0001723543
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Place promotion : the use of publicity and marketing to sell towns and regions / edited by John R. Gold, Stephen V. Ward
出版事項 Chichester : John Wiley & Sons , c1994
形態 x, 268 p. : ill. ; 26 cm
巻号情報
ISBN 0471948349
注記 Includes bibliographical references and index
NCID BA22975915
本文言語 英語
著者標目 Gold, John Robert <AU00069774>
著者標目 Ward, Stephen V. (Stephen Victor), 1948- <AU00071185>
分類標目 LCC:HM263
分類標目 DC20:307.1/4
件名標目等 Publicity
件名標目等 Community development
件名標目等 Promotion, Industrial