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The value network : integrating the five critical processes that create customer satisfaction

Louis J. De Rose. -- AMACOM, c1994. <BY00061875>
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No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 上ケ原BM図書 380.1:2424 0001349042 0件
No. 0001
巻号
配架場所 上ケ原BM図書
請求記号 380.1:2424
資料ID 0001349042
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 The value network : integrating the five critical processes that create customer satisfaction / Louis J. De Rose
出版事項 New York : AMACOM , c1994
形態 vii, 198 p. : ill. ; 24 cm
巻号情報
ISBN 0814451098
注記 Includes bibliographical references (p. 187-189) and index
NCID BA22903517
著者標目 *De Rose, Louis <>
分類標目 LCC:HD31
分類標目 DC20:658.8/12
件名標目等 Industrial management
件名標目等 Consumer satisfaction
件名標目等 Value