関西学院大学図書館

Advertising worldwide : concepts, theories, and practice of international, multinational, and global advertising

Marieke de Mooij. -- 2nd ed.. -- Prentice Hall, c1994. <BY00061809>
このページのURL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 上ケ原BM図書 380.3:763 0001483700 0件
No. 0001
巻号
配架場所 上ケ原BM図書
請求記号 380.3:763
資料ID 0001483700
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Advertising worldwide : concepts, theories, and practice of international, multinational, and global advertising / Marieke de Mooij
版次 2nd ed.
出版事項 New York : Prentice Hall , c1994
形態 xxii, 570 p. : ill. ; 24 cm
巻号情報
ISBN 0132885980
注記 Includes bibliographical references and index
NCID BA2287310X
本文言語 英語
著者標目 *Mooij, Marieke K. de, 1943- <AU00120236>
分類標目 LCC:HF5823
分類標目 DC20:659.1
件名標目等 Advertising
件名標目等 Advertising media planning
件名標目等 Advertising, Comparison