関西学院大学図書館

Variability in recognizing scientific inquiry : an analysis of high school science textbooks

by Richard H. Lampkin. -- AMS Press, 1972. -- (Contributions to education ; no. 955). <BY03854141>
このページのURL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 上ケ原館外書庫図書 370.8:57:955 0094139714 0件
No. 0001
巻号
配架場所 上ケ原館外書庫図書
請求記号 370.8:57:955
資料ID 0094139714
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Variability in recognizing scientific inquiry : an analysis of high school science textbooks / by Richard H. Lampkin
出版事項 New York : AMS Press , 1972
形態 ix, 79 p. ; 22 cm
シリーズ名等 Contributions to education <BY03072708> no. 955//a
巻号情報
ISBN 0404559557
注記 Reprint of the 1949 ed., issued in series: Teachers College, Columbia University. Contributions to education, no. 955
注記 Originally presented as the author's thesis, Columbia
注記 Bibliography: p. 65-69
NCID BA22314298
本文言語 英語
著者標目 *Lampkin, Richard H. (Richard Henry), 1911- <AU00412984>
分類標目 LCC:Q181
分類標目 DC:500
件名標目等 Science -- Study and teaching (Secondary)