関西学院大学図書館

Field guide to marketing : a glossary of essential tools and concepts for today's manager

chief contributor, Tim Hindle ; edited by Alistair D. Williamson. -- :pbk. -- Harvard Business School Press, c1994. -- (Harvard Business/Economist reference series). <BY00059455>
このページのURL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 上ケ原BM図書 380.1:2322 0001207745 0件
No. 0001
巻号
配架場所 上ケ原BM図書
請求記号 380.1:2322
資料ID 0001207745
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Field guide to marketing : a glossary of essential tools and concepts for today's manager / chief contributor, Tim Hindle ; edited by Alistair D. Williamson
出版事項 Boston, Mass. : Harvard Business School Press , c1994
形態 ix, 195 p. ; 20 cm
シリーズ名等 Harvard Business/Economist reference series <BY02012787>//a
巻号情報
巻次等 :pbk
ISBN 0875844359
巻号情報
ISBN 0875844308
NCID BA21805603
本文言語 英語
著者標目 *Hindle, Tim <AU00137861>
著者標目 Williamson, Alistair D. <AU00137862>
分類標目 LCC:HF5415
分類標目 DC20:658.8/003
件名標目等 Marketing -- Dictionaries
件名標目等 Marketing -- Management -- Dictionaries