関西学院大学図書館

Market segmentation : using demographics, psychographics and other niche marketing techniques to predict and model customer behaviour

Art Weinstein. -- Rev. ed. -- Probus Publishing, c1994. <BY00059188>
このページのURL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 上ケ原BM図書 380.1:1271(2) 0001386838 0件
No. 0001
巻号
配架場所 上ケ原BM図書
請求記号 380.1:1271(2)
資料ID 0001386838
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Market segmentation : using demographics, psychographics and other niche marketing techniques to predict and model customer behaviour / Art Weinstein
版次 Rev. ed
出版事項 Chicago, Ill. ; Cambridge, England : Probus Publishing , c1994
形態 xv, 313 p. ; 24 cm
巻号情報
ISBN 1557384924
注記 Includes bibliographical references and index
NCID BA21739553
本文言語 英語
著者標目 *Weinstein, Art <AU00034978>
分類標目 LCC:HF5415.127
分類標目 DC20:658.8/02
件名標目等 Market segmentation
件名標目等 Psychographics