関西学院大学図書館

Total quality management in human service organizations

Lawrence L. Martin. -- :hard, :pbk.. -- Sage Publications, c1993. -- (Sage human services guides ; v. 67). <BY00372866>
このページのURL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 上ケ原館外書庫図書 361:2048 0002900777 0件
No. 0001
巻号
配架場所 上ケ原館外書庫図書
請求記号 361:2048
資料ID 0002900777
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Total quality management in human service organizations / Lawrence L. Martin
出版事項 Newbury Park, Calif. : Sage Publications , c1993
形態 ix, 109 p. ; 23 cm
シリーズ名等 Sage human services guides <BY02013126> v. 67//a
巻号情報
巻次等 :hard
ISBN 0803949499
巻号情報
巻次等 :pbk.
ISBN 0803949502
注記 "Published in cooperation with the University of Michigan School of Social Work."
注記 Includes bibliographical references (p. 104-107)
NCID BA21602297
本文言語 英語
著者標目 *Martin, Lawrence L. <>
分類標目 LCC:HV95
分類標目 DC20:361/.0068/5
件名標目等 Human services -- United States -- Management
件名標目等 Total quality management -- United States