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Marketing

edited by J. Eliashberg, G.L. Lilien. -- North-Holland, 1993. -- (Handbooks in operations research and management science / editors, G.L. Nemhauser, A.H.G. Rinnooy Kan ; v. 5). <BY00057840>
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No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 上ケ原BM図書 380.1:2618 0001646678 0件
No. 0001
巻号
配架場所 上ケ原BM図書
請求記号 380.1:2618
資料ID 0001646678
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Marketing / edited by J. Eliashberg, G.L. Lilien
出版事項 Amsterdam ; New York : North-Holland , 1993
形態 xiv, 895 p. : ill. ; 25 cm
シリーズ名等 Handbooks in operations research and management science / editors, G.L. Nemhauser, A.H.G. Rinnooy Kan <BY02007627> v. 5//a
巻号情報
ISBN 0444889574
注記 Includes bibliographical references and index
NCID BA2139486X
本文言語 英語
著者標目 Eliashberg, Jehoshua <AU00140461>
著者標目 Lilien, Gary L., 1946- <AU00051244>
分類標目 LCC:HF5415.122
分類標目 DC20:658.8
件名標目等 Marketing -- Mathematical models
件名標目等 Marketing -- Management -- Mathematical models
件名標目等 Marketing research -- Mathematical models