関西学院大学図書館

The Environment of marketing behavior : selections from the literature

[edited by] Robert J. Holloway, Robert S. Hancock. -- 2nd ed. -- J. Wiley, c1969. -- (The Wiley marketing series). <BY00203708>
このページのURL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 上ケ原館外書庫図書 380.1:205.2 0093258713 0件
No. 0001
巻号
配架場所 上ケ原館外書庫図書
請求記号 380.1:205.2
資料ID 0093258713
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 The Environment of marketing behavior : selections from the literature / [edited by] Robert J. Holloway, Robert S. Hancock
版次 2nd ed
出版事項 New York : J. Wiley , c1969
形態 x, 442 p. : ill. ; 26 cm
シリーズ名等 The Wiley marketing series <BY02005294>//a
巻号情報
ISBN 0471407143
注記 Published in 1974 under title: The environment of marketing management
注記 Includes bibliographical references
NCID BA21000986
本文言語 英語
著者標目 Holloway, Robert J. <AU00213251>
著者標目 Hancock, Robert Spencer <AU00213252> joint ed
分類標目 LCC:HF5415
分類標目 DC:658.8/008
件名標目等 Marketing
件名標目等 Consumer behavior