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Macro-marketing : distributive processes from a societal perspective : the proceedings of the Macro-marketing Seminar, University of Colorado, Boulder, Colorado, August 15-18, 1976

edited by Charles C. Slater. -- Business Research Division, Graduate School of Business Administration, University of Colorado, c1977. <BY00212543>
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No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 上ケ原館外書庫図書 380.1:996 0095594008 0件
No. 0001
巻号
配架場所 上ケ原館外書庫図書
請求記号 380.1:996
資料ID 0095594008
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Macro-marketing : distributive processes from a societal perspective : the proceedings of the Macro-marketing Seminar, University of Colorado, Boulder, Colorado, August 15-18, 1976 / edited by Charles C. Slater
出版事項 Boulder : Business Research Division, Graduate School of Business Administration, University of Colorado , c1977
形態 vi, 315 leaves ; 28 cm
注記 Includes bibliographical references
NCID BA20992731
本文言語 英語
著者標目 *Macro-marketing Seminar, University of Colorado, 1976 <>
著者標目 Slater, Charles C. <AU00213493>
著者標目 University of Colorado, Boulder. Business Research Division <AU00092877>
分類標目 LCC:HF5415.125
分類標目 DC:381
件名標目等 Marketing -- Social aspects -- Congresses
件名標目等 Marketing -- Congresses