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Customer service and distribution strategy

Martin Christopher, Philip Schary, Tage Skjott-Larsen. -- Associated Business Press, 1979. <BY00214159>
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No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 上ケ原BM図書 380.1:1309 0097251839 0件
No. 0001
巻号
配架場所 上ケ原BM図書
請求記号 380.1:1309
資料ID 0097251839
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Customer service and distribution strategy / Martin Christopher, Philip Schary, Tage Skjott-Larsen
出版事項 London : Associated Business Press , 1979
形態 viii, 191 p. : ill ; 23 cm
巻号情報
ISBN 0852272162
注記 Includes bibliographies and index
NCID BA20986706
本文言語 英語
著者標目 *Christopher, Martin, 1945- <AU00073134>
著者標目 Schary, Philip <>
著者標目 Skjott-Larsen, Tage <AU00213491>
分類標目 LCC:HF5415.5
分類標目 DC19:658.8/12
件名標目等 Companies. Customer services. Management aspects
件名標目等 Customer service -- Management