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Product-country images : impact and role in international marketing

Nicolas Papadopoulos, Louise A. Heslop, editors. -- : pbk. -- International Business Press, c1993. <BY00056182>
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No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 上ケ原BM図書 380.1:2160 0001112713 0件
No. 0001
巻号
配架場所 上ケ原BM図書
請求記号 380.1:2160
資料ID 0001112713
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Product-country images : impact and role in international marketing / Nicolas Papadopoulos, Louise A. Heslop, editors
出版事項 New York : International Business Press , c1993
形態 xxvi, 477 p. : ill. ; 23 cm
巻号情報
巻次等 : pbk
ISBN 1560242361
巻号情報
ISBN 156024237X
注記 Includes bibliographical references and index
NCID BA20863262
本文言語 英語
著者標目 Papadopoulos, N. G. (Nicolas G.), 1946- <AU00092467>
著者標目 Heslop, Louise <AU00138585>
分類標目 LCC:HF5415.122
分類標目 DC20:382
件名標目等 Marketing
件名標目等 Consumers' preferences -- Cross-cultural studies
件名標目等 Country of origin