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Advertising exposure, memory, and choice

edited by Andrew A. Mitchell. -- L. Erlbaum Associates, 1993. -- (Advertising and consumer psychology). <BY00055829>
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No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 上ケ原BM図書 380.3:703 0001176320 0件
No. 0001
巻号
配架場所 上ケ原BM図書
請求記号 380.3:703
資料ID 0001176320
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Advertising exposure, memory, and choice / edited by Andrew A. Mitchell
出版事項 Hillsdale, N.J. : L. Erlbaum Associates , 1993
形態 vii, 349 p. : ill. ; 24 cm
シリーズ名等 Advertising and consumer psychology <BY02012816>//a
巻号情報
ISBN 0805806857
注記 Includes bibliographical references and indexes
注記 "The chapters in this volume were originally presented at the eighth annual Advertising and Consumer Psychology Conference held at the Leo Burnett Company, Ltd. in Tronto during May, 1989."--Preface
NCID BA20756273
本文言語 英語
著者標目 Mitchell, Andrew A., 1939- <AU00014135>
著者標目 Conference on Advertising and Consumer Psychology <AU00014136> (8th : 1989 : Tronto)
分類標目 LCC:HF5822
分類標目 DC20:659.1/01/9
件名標目等 Advertising -- Psychological aspects
件名標目等 Consumers' preferences
件名標目等 Persuasion (Psychology)
件名標目等 Consumer behavior