関西学院大学図書館

Handbook of marketing scales : multi-item measures for marketing and consumer behavior research

William O. Bearden, Richard G. Netemeyer, Mary F. Mobley. -- Sage Publications, c1993. <BY00055431>
このページのURL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 上ケ原BM図書 380.1:2392 0001312222 0件
No. 0001
巻号
配架場所 上ケ原BM図書
請求記号 380.1:2392
資料ID 0001312222
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Handbook of marketing scales : multi-item measures for marketing and consumer behavior research / William O. Bearden, Richard G. Netemeyer, Mary F. Mobley
出版事項 Newbury Park, Calif. : Sage Publications , c1993
形態 xii, 352 p. ; 29 cm
巻号情報
ISBN 0803951558
注記 "Published in cooperation with the Association for Consumer Research."
注記 Includes bibliographical references
NCID BA20617539
本文言語 英語
著者標目 *Bearden, William O., 1945- <AU00137906>
著者標目 Netemeyer, Richard G., 1956- <AU00137907>
著者標目 Mobley, Mary F. <AU00137908>
分類標目 LCC:HF5415.3
分類標目 DC20:658.8/3
件名標目等 Marketing research
件名標目等 Consumer behavior -- Research