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Keeping customers

edited, with an introduction by John J. Sviokla and Benson P. Shapiro. -- Harvard Business School Press, c1993. -- (The Harvard business review book series). <BY00054591>
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No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 上ケ原BM図書 380.1:2318 0001207455 0件
No. 0001
巻号
配架場所 上ケ原BM図書
請求記号 380.1:2318
資料ID 0001207455
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Keeping customers / edited, with an introduction by John J. Sviokla and Benson P. Shapiro
出版事項 Boston, Mass. : Harvard Business School Press , c1993
形態 xx, 384 p. : ill. ; 25 cm
シリーズ名等 The Harvard business review book series <BY02007505>//a
巻号情報
ISBN 0875843336
注記 Articles originally published in the Harvard business review
注記 Companion volume to: Seeking customers
注記 Includes bibliographical references and index
NCID BA20303836
本文言語 英語
著者標目 Sviokla, J. J. <AU00136389>
著者標目 Shapiro, Benson P. <AU00064725>
分類標目 LCC:HF5415.5
分類標目 DC20:658.8/12
件名標目等 Customer service -- United States
件名標目等 Consumer satisfaction -- United States