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The semiotics of consumption : interpreting symbolic consumer behavior in popular culture and works of art

by Morris B. Holbrook, Elizabeth C. Hirschman. -- Mouton de Gruyter, 1993. -- (Approaches to semiotics ; 110). <BY00054343>
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No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 上ケ原BM図書 301.15:1303 0001372739 0件
No. 0001
巻号
配架場所 上ケ原BM図書
請求記号 301.15:1303
資料ID 0001372739
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 The semiotics of consumption : interpreting symbolic consumer behavior in popular culture and works of art / by Morris B. Holbrook, Elizabeth C. Hirschman
出版事項 Berlin ; New York : Mouton de Gruyter , 1993
形態 xi, 365 p. ; 24 cm
シリーズ名等 Approaches to semiotics <BY02000409> 110//a
巻号情報
ISBN 3110134918
注記 Includes bibliographical references (p. [323]-351) and index
NCID BA20226815
本文言語 英語
著者標目 *Holbrook, Morris B. <AU00089636>
著者標目 Hirschman, Elizabeth <AU00075954>
分類標目 LCC:P99
分類標目 DC20:302.2
件名標目等 Semiotics
件名標目等 Consumer behavior
件名標目等 Popular culture