関西学院大学図書館

Conceptualizing, measuring, and managing customer-based brand equity

Kevin Lane Keller. -- Marketing Science Institute, c1991. -- (Working paper)(Report / Marketing Science Institute ; no. 91-123). <BY00053983>
このページのURL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 上ケ原BM図書 380.1:2423 0001349059 0件
No. 0001
巻号
配架場所 上ケ原BM図書
請求記号 380.1:2423
資料ID 0001349059
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Conceptualizing, measuring, and managing customer-based brand equity / Kevin Lane Keller
出版事項 Cambridge, Mass. : Marketing Science Institute , c1991
形態 41 p. ; 28 cm
シリーズ名等 Working paper <BY02011553>//a
シリーズ名等 Report / Marketing Science Institute <BY02007628> no. 91-123//a
注記 Includes bibliographical references
NCID BA20003355
本文言語 英語
著者標目 *Keller, Kevin Lane, 1956- <AU00121879>