関西学院大学図書館

Field service management : an integrated approach to increasing customer satisfaction

Arthur V. Hill. -- Business One Irwin, c1992. -- (The Business One Irwin/APICS library of integrated resource management). <BY00051699>
このページのURL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 上ケ原BM図書 380.1:2864 0001875665 0件
No. 0001
巻号
配架場所 上ケ原BM図書
請求記号 380.1:2864
資料ID 0001875665
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Field service management : an integrated approach to increasing customer satisfaction / Arthur V. Hill
出版事項 Homewood, Ill. : Business One Irwin , c1992
形態 xvi, 196 p. : ill. ; 24 cm
シリーズ名等 The Business One Irwin/APICS library of integrated resource management <BY02012191>//a
巻号情報
ISBN 155623547X
注記 Includes bibliographical references (p. 181-184) and index
NCID BA19314915
本文言語 英語
著者標目 *Hill, Arthur V. <AU00134627>
分類標目 LCC:HF5415.5
分類標目 DC20:658.8/12
件名標目等 Customer service
件名標目等 Customer service -- Data processing
件名標目等 Consumer satisfaction