関西学院大学図書館

Creating powerful brands : the strategic route to success in consumer, industrial and service markets

Leslie de Chernatony and Malcolm H. B. McDonald. -- Butterworth-Heinemann, 1992. -- (The Marketing series). <BY00051576>
このページのURL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 上ケ原2F図書 380.1:2291 0029244571 0件
No. 0001
巻号
配架場所 上ケ原2F図書
請求記号 380.1:2291
資料ID 0029244571
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Creating powerful brands : the strategic route to success in consumer, industrial and service markets / Leslie de Chernatony and Malcolm H. B. McDonald
出版事項 Oxford ; Boston : Butterworth-Heinemann , 1992
形態 xi, 282 p. : ill. ; 24 cm
シリーズ名等 The Marketing series <BY02002084>//a
巻号情報
ISBN 0750606606
注記 Includes bibliographical references and index
NCID BA19269898
本文言語 英語
著者標目 *De Chernatony, L. (Leslie) <AU00134272>
著者標目 McDonald, Malcolm <AU00073135>
分類標目 LCC:HD69.B7
分類標目 DC20:658.8/27
件名標目等 Brand name products -- Planning
件名標目等 Brand name products -- Marketing