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Contemporary issues in marketing channels

editors, Robert F. Lusch, Paul H. Zinszer ; copy editors, Pam Quist, Alice Watkins. -- University of Oklahoma, College of Business Administration, Center for Economic and Management Research, c1979. <BY00214199>
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No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 上ケ原BM図書 380.1:1297 0097252787 0件
No. 0001
巻号
配架場所 上ケ原BM図書
請求記号 380.1:1297
資料ID 0097252787
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Contemporary issues in marketing channels / editors, Robert F. Lusch, Paul H. Zinszer ; copy editors, Pam Quist, Alice Watkins
出版事項 Norman : University of Oklahoma, College of Business Administration, Center for Economic and Management Research , c1979
形態 187 p. : ill. ; 28 cm
巻号情報
ISBN 0931880009
注記 Includes bibliographical references
NCID BA19245652
本文言語 英語
著者標目 Lusch, Robert F. <AU00043457>
著者標目 Zinszer, Paul H. <AU00213482>