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Discrete choice theory of product differentiation

Simon P. Anderson, André de Palma, and Jacques-François Thisse. -- MIT Press, c1992. <BY00050325>
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No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 上ケ原BM図書 380.1:2325 0001215623 0件
No. 0001
巻号
配架場所 上ケ原BM図書
請求記号 380.1:2325
資料ID 0001215623
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Discrete choice theory of product differentiation / Simon P. Anderson, André de Palma, and Jacques-François Thisse
出版事項 Cambridge, Mass. : MIT Press , c1992
形態 xviii, 423 p. : ill. ; 24 cm
巻号情報
ISBN 026201128X
注記 Includes bibliographical references (p. [401]-416) and index
NCID BA18967061
本文言語 英語
著者標目 *Anderson, Simon P. <AU00132433>
著者標目 De Palma, André <AU00132434>
著者標目 Thisse, Jacques François <AU00002636>
分類標目 マーケティング NDC9:675.2
分類標目 LCC:HF5415.32
分類標目 DC20:658.8/343
件名標目等 Consumers' preferences -- Mathematical models