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Postmodern consumer research : the study of consumption as text

Elizabeth C. Hirschman, Morris B. Holbrook. -- : pbk. -- Sage Publications, c1992. <BY00049669>
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No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 上ケ原BM図書 380.1:2276 0001189216 0件
No. 0001
巻号
配架場所 上ケ原BM図書
請求記号 380.1:2276
資料ID 0001189216
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Postmodern consumer research : the study of consumption as text / Elizabeth C. Hirschman, Morris B. Holbrook
出版事項 Newbury Park, Calif. : Sage Publications , c1992
形態 vii, 146 p. ; 22 cm
巻号情報
巻次等 : pbk
ISBN 0803947429
巻号情報
ISBN 0803947437
注記 "Published in cooperation with the Association for Consumer Research"
注記 Includes bibliographical references and index
NCID BA18794305
本文言語 英語
著者標目 *Hirschman, Elizabeth <AU00075954>
著者標目 Holbrook, Morris B. <AU00089636>
分類標目 LCC:HF5415.3
分類標目 DC20:658.8/34
件名標目等 Consumers -- Research
件名標目等 Knowledge, Theory of -- History