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Marketing the public sector : promoting the causes of public and nonprofit agencies

Seymour H. Fine. -- Transaction Publishers, c1992. <BY00049263>
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No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 上ケ原BM図書 380.1:2114 0001053206 0件
No. 0001
巻号
配架場所 上ケ原BM図書
請求記号 380.1:2114
資料ID 0001053206
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Marketing the public sector : promoting the causes of public and nonprofit agencies / Seymour H. Fine
出版事項 New Brunswick, U.S.A. : Transaction Publishers , c1992
形態 xxiv, 360 p. : ill. ; 24 cm
巻号情報
ISBN 1560006102
注記 Originally published: Social marketing. Boston : Allyn and Bacon, c1990
注記 Includes bibliographical references (p. 339-352) and indexes
NCID BA18683064
本文言語 英語
著者標目 *Fine, Seymour H. <AU00107185>
分類標目 LCC:HF5415.122
分類標目 DC20:658.8
件名標目等 Social marketing
件名標目等 Corporations, Nonprofit -- Marketing
件名標目等 Advertising, Public service